.

היי! איזה כיף להכיר 

לומדים פיזיקה?

החומר הסתבך?

הזומים מייאשים?

המורה כבר סיים את החומר אבל אתם מרגישים מאחור...

 

אז ניסיתם להתחבר לשיעורים בזום (אבל זה קצר, מבולגן ולא ברור בעליל)

וניסיתם לראות סירטונים ביוטיוב (דווקא נחמד אבל לא מותאם אישית לפערים והקשיים שלכם)

גם ניסיתם לשאול את החברים - איך פתרתם את זה??? (והם הסבירו חצי כוח כזה.. לא בטוח שהבנתם לגמרי)

 

אז בואו לכיתה הבוטיקית שלי!!!

כי עם ליווי צמוד של מורה

תמיד יהיה לכם את מי לשאול, עם מי להתייעץ, ממי ללמוד... מרגיע לא?

 

מה מחכה לך בכיתה הבוטיקית?

שיעורי לייב בזום - השיעורים מוקלטים וניתן לצפות בהם שוב ושוב ושוב...
צילומים של כל הלוחות שנכין יחד במהלך השיעור - אין צורך להעתיק כלום!!

תרגולים מקיפים + פתרונות מלאים לפי מיקוד "שאגת הארי" 2026!!!

 קבוצת וואטסאפ יעודית לכיתה. שם אני זמינה לכם עד הבגרות! בכל יום ובכל שעה!

נעים להכיר – אני קרן 🙂

אם הייתם שואלים את המורים שלי הם בטח לא היו מהמרים שאהיה מורה לפיזיקה…

הייתי תלמידה טובה, אבל עמוסת טעויות - סימנים שהתבלבלו, מספרים ש"נעלמו".

קראתי לאט, כתבתי עם שגיאות, ורוב הזמן הרגשתי די מתוסכלת.

בתיכון שובצתי ל-3 יחידות מתמטיקה. בשנה הראשונה באונ' נכשלתי בכל הקורסים.

עברתי דרך אקדמית ארוכה מאוד במהלכה גיליתי דיסלקציה מיוחדת,

חוויתי חרדת בחינות משתקת וחשבתי שזה כנראה לא בשבילי כל המספרים והחוקים האלה…

אבל לא ויתרתי. נלחמתי. רציתי בכלל להיות רופאה.

למדתי איך ללמוד, להבין באמת את החומר מבלי להסתמך על זיכרון, שינון ותרגול מתיש ואינסופי.

השלמתי 5 יח' בכל מקצועות המדעים, סיימתי בהצטיינות תואר ראשון ושני בהנדסה ו… נהייתי מורה 🙂

ועכשיו אני פה כדי לעזור לכם – תלמידים שחווים קושי, בלבול,

אולי גם תסכול – להבין שאתם הרבה יותר ממה שהציון שלכם מראה.

אתם יכולים, מסוגלים, ועם הכלים הנכונים – אתם גם תצליחו וגם תהנו תוך כדי. מבטיחה💛

כתובת אימייל
שם
טלפון סלולארי

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.